Wina wino forum Wina wino forumForum winiarskieWina wino forum Wina wino forum
Użytkownik:   Hasło:
Powrót do portalu - Winka.net
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Wytwórnie win a marketing
Autor Wiadomość
Vladzimierz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Lip 2014
Posty: 46
Wysłany: Pią Mar 10, 2017 15:59   
Wytwórnie win a marketing


Baner reklamowy pochodzący z najnowszej gazetki sieci Eurocash:


Oraz sam dział "Tanie Wino" w w/w gazetce:


Miło, że gdzieś jeszcze o winach się wspomina a producent stara się o reklamę, bo wiele firm kompletnie temat olewa, a potem zdziwienie, że wina dostać coraz trudniej i produkcja się nie opłaca, że trzeba kombinować i jest strata na jakości. Wiele firm marketing ma zerowy, więc jak tu zainteresować kogokolwiek produktem, skoro nawet nie wie o jego istnieniu, a znalezienie go w sklepie graniczy z cudem?
Nie mam pojęcia co Ci handlowcy robią, skoro często brak nawet prostej strony internetowej lub te które są, są kompletnie nieaktualne i archaiczne. Nie jest to chyba aż taki drogi wydatek, skoro w tym momencie producenci jaboli walczą o przetrwanie, jakby nie patrzeć, a sytuacja mogłaby się choć trochę poprawić. Czy naprawdę oni tego nie rozumieją?
 
 
Skrętny Jonasz 
Ekspert
Procentus walker



Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 167
Skąd: skądinąd
Wysłany: Pią Mar 10, 2017 22:30   


Mam wrażenie, że celowo odchodzą od produkcji "jaboli", żeby nie być kojarzonym z producentem "pryty", tylko szlachetnych win za 15zł z tesco... czyli takich, jak cała reszta. Ani dobrych, ani drogich, ot - przeciętnych, ale "nie jaboli". Trochę to smutne, tym bardziej, że taka ilość osób dobrze wspomina np. Jabłuszko Sandomierskie, a z "Komandosem" jest już takie kuriozum, że ludzie chcą kupować przeterminowane butelki... :neutral:

Producent "Jabłuszka", czyli Dwikozy powinien szerzej udostępnić swoje wina tak, jak zrobił to Ostrowin w czasach, kiedy żabka sprzedawała jeszcze całkiem dobre tanie wina - w każdej żabce był patyk, platon, leśny dzban i komandos - każdy o tym wiedział i każdy szedł do "żabki" po komandosa!

Tymczasem, jak w jakimś sklepie jest "Jabłuszko", to stoi ono schowane gdzieś wstydliwie pod ladą, żeby nie płoszyło klientów... Mam wrażenie, że w tych przetwórniach marketingiem zajmują się "panie Wiesie", które myślą, że tanie wina i tak będą kupować tylko menele, lub młodzież gimnazjalna i licealna. Szkoda, że nie wiedzą, ile prawdopodobnie tracą nie promując swojej marki lub dogadując się z większą siecią handlową. Ile osób kupiłoby "jabłuszko", gdyby stało ono w Lidli, Tesco czy Biedronce... Obawiam się, że dość sporo :roll:
_________________
Nad szkołą napis widnieje,"szkoła uczy wychowuje" - potem wyrastają durnie
 
 
Vladzimierz
Nowicjusz


Dołączył: 31 Lip 2014
Posty: 46
Wysłany: Sob Mar 11, 2017 20:50   


W Warszawie Amarena w Biedronce schodzi na pniu. Jak jest dostawa to jest 1-2 dni i potem znowu znika do następnej dostawy.
 
 
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 
  • Gasik.net
  • Jabole.net
  • Ariz.pl
  • eFirma.eu
  • Catpress.pl
  • Holee.pl
 

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Forum winiarskie - Winka.net. Porozmawiajmy o winie. (c) 2006 - 2017 r.

Strona www.winka.net ma charakter wyłącznie edukacyjny i poglądowy NIE jest sponsorowana przez żadnego z producentów, dystrybutorów lub hurtowników wyrobów alkoholowych, NIE ma na celu promowania żadnej z marek alkoholi, jak rownież NIE namawia w jakikolwiek sposób do spożywania napojów alkoholowych. Strona www.winka.net ostrzega, że spożywanie napojów alkoholowych jest szkodliwe dla zdrowia. Strona www.winka.net ostrzega, że zabrania się spożywania alkoholu osobom do lat 18

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template NoseBleed2 v 0.2 modified by Nasedo